Instinkt

08.04.2011 17:45

Instinkt,

možná si říkáte, co to tu já dávám za blbost, tohle přece do bojových umění vůbec nepatří.

Musím vás ale zklamat, ano patří a to hodně.

Neznáte třebas film - Instinkt zabijáka? No dobře, tohle zrovna není dobrý příiklad...

Ale vemte si teba mě. Né že bych se jako nějak vychvalovala, i když je to u mě úplně normální. Ale ten kdo mě alespoň trochu zná, nebo chodí na můj web, ví, že bojová umění zbožňuji a sem tam nějaké umím.

Ale umět bojová umění neznamená jenom umět se dobře prát, chce to umět něco víc. Věc naprosto nepochopitelnou, ale člověk ji v sobě má, jen ji musí objevit.

Chte to mít instinkt!

 

Neznáte třeba tu věc jak se říká - pud sebezáchovy? Neucítili jste už jednou takový pocit, že se blíží nebezpečí? Nevěděli jste, že vám někdo chce nakopat zadek nebo zmlátit už dopředu? A co takový mráz po zádech, který vám říká: ,,Nechoď tam."

Ano, tohle vše je instinkt.

Věc, která je při boji naprosto nepostradatelná.

 

Vzpomeňte si třeba na Buffy přemožitelku upírů, kterou jsem tu ještě před tím dávala.

Ta má tolik instinktů, div, že jí s toho nepukne hlava.

Ale kdyby je zase neměla, možná by tu už nebyla.

 

Takže s toho všeho vyplývá,že instikt je velmi,velmi důležitý!